PDA

View Full Version : Got it


IanB
07-02-2007, 03:22 PM
I just got my offer for my new job today, after 6 months of negotiation. I will still fly out of town every week, but thats the only down side. More $, prestige, etc etc etc.

If anyone is near Louisville this afternoon much :beer: will be consumed and you are all welcome :cheers: :thumb: :hill:

DaveInDenver
07-02-2007, 03:30 PM
Nicely done.

treerootCO
07-02-2007, 03:31 PM
congratulations

Shark Bait
07-02-2007, 04:49 PM
:woot:

Uncle Ben
07-02-2007, 06:56 PM
Right on! Congratulations sir! With the pay raise you now can buy the whole damn mountain and ski everyday! :thumb: :hill:

Red_Chili
07-02-2007, 06:59 PM
:beer:
LUCK-eeee!

IanB
07-03-2007, 07:25 AM
Thanks!

SROR/AKA 2BAD
07-03-2007, 07:30 AM
so are you still drinking :beer: today? ;)

BTW, how's the 40 coming along?

IanB
07-03-2007, 11:07 AM
so are you still drinking :beer: today? ;)

BTW, how's the 40 coming along?

Dude, thats every day ;)

Slooooooowwwwww. Ski season is over though so I am finally working on it again.

Uncle Ben
07-03-2007, 11:19 AM
Dude, thats every day ;)

Slooooooowwwwww. Ski season is over though so I am finally working on it again.

Right now he's polishing the brake lines (on the Cruiser too)....:lmao: :lmao: ;) :hill:

Rezarf
07-03-2007, 01:39 PM
Congrats Ian!

:D

wesintl
07-03-2007, 01:45 PM
Congrats Ian. Hurry tho ski season is approaching fast.. lol

Bobzooki
07-03-2007, 03:43 PM
Right now he's polishing the brake lines (on the Cruiser too)....:lmao: :lmao: ;) :hill:

Hey! This is a FAMILY ORIENTED web site! You can't say things like that here!!! :lmao:

bh4rnnr
07-03-2007, 07:53 PM
So is this the same Cruiser you've been working on since many many years ago:confused: :eek: :hill: :beer: .

Congrats on the new job!:beer: :beer: :beer:

IanB
07-03-2007, 08:00 PM
So is this the same Cruiser you've been working on since many many years ago:confused: :eek: :hill: :beer: .

Congrats on the new job!:beer: :beer: :beer:

Its my lifes work :rolleyes:

nakman
07-03-2007, 10:53 PM
congrats, Ian. now get that 40 rollin!