PDA

View Full Version : Forum won't remember me


art hog
08-17-2007, 12:07 AM
I keep having to log in EVERY time I visit the forum. Why is that?

Terry

corsair23
08-17-2007, 01:11 AM
Do your internet browser settings allow "cookies"? I believe for the site to remember you your browser has to accept the cookie...

Shark Bait
08-17-2007, 01:50 AM
I keep having to log in EVERY time I visit the forum. Why is that?

Terry

After 100 posts that stops happening. :lmao: NOT.

That happened to me for a while. I think Wes waved his magic wand one day and it stopped. :D

Romer
08-17-2007, 08:27 AM
Ghhheesh

Let you into the members section and your still complaining

Go into tools from your internet broswer pull down

Internet options

Security click trusted sites and add the main page to trusted sites.

If that doesn't work, make sure your security settings are at medium or low medium

Make sure your privacy tab is also set to medium.

I think it has to do with not allowing cookies from the site.

wesintl
08-17-2007, 10:06 AM
See what happens when you make fun of the web guy ;) your user is tainted. probably cause you have more than one forum user here. art hog and the55guy.

I believe this is an issue with your machine. Clear the cache and cookies and I bet your all set.

Romer
08-17-2007, 10:31 AM
you have more than one forum user here. art hog and the55guy.



Whats up with that Terry? So you can have a thread going without it looking like you could talk to yourself:D


Thats it NO COOKIES FOR YOU!

art hog
08-17-2007, 10:36 AM
This is the same with me at home. Works fine here at work. I thought maybe it's a OS X/Safari issue, but it works fine on Kirsten's Mac. I dunno, I allow cookies and it was working just fine, then stopped a few weeks ago. I don't log on much from home, so it's not a big deal but annoying.


This is what happen too me. its been messed up for about 2 weeks now.

Hulk
08-17-2007, 11:01 AM
Try the ih8mud fix:

Some users have expressed problems with their logins...they enter the correct username and password, only to end up immediately logged back out of the site. Additionally, problems have been occasionally noted with images appearing properly.

Run this cookie clearing program, should reset all your forum cookies and allow you to relogin "fresh". (check all the boxes) The "general agreement" on the vBulletin support forum is that a corrupted cookie is the problem.

http://forum.ih8mud.com/mycookies.php

wesintl
08-17-2007, 11:55 AM
I've moved this to the help corner since it may help non RS members that are forum users.

Red_Chili
08-17-2007, 12:44 PM
Or, you could run Firefox and let it remember on its own...

corsair23
08-17-2007, 02:06 PM
The "general agreement" on the vBulletin support forum is that a corrupted cookie is the problem.

http://forum.ih8mud.com/mycookies.php

What is this world coming too :eek:. Corrupt politicians, corrupt business people, and now corrupt cookies :confused: Oh the humanity :lmao:

nakman
08-17-2007, 05:06 PM
Who are you? Are you a member? I don't remember voting you in..

Romer
08-18-2007, 10:21 AM
how about you switch to a different browser?

Chris
08-18-2007, 11:01 AM
seems to be a vBulletin issue with Safari


I have that problem with Mac/Safari but not Mac/Camino so it does seem as though it's definitely a Safari issue for Mac users.

wesintl
08-19-2007, 05:50 PM
I'll try and get to it soon Dave. It's prime wheelin season now though

Red_Chili
08-20-2007, 11:01 AM
Do we let Mac people in here? :lmao:

BTW, I was not suggesting Firefox for one forum. I was suggesting a real browser for ALL your internet needs... :D

calphi27
08-27-2007, 11:34 PM
I have been having this same issue. I use a mac and safari too.

Chris
08-27-2007, 11:50 PM
Mac users should download Camino, I like it better than Safari myself and it doesn't have any issues.

wesintl
08-28-2007, 10:12 AM
I'll try and get to upgrade the week or two after labor day. I've downloaded it but I need to do a bunch of maintenance before hand.

Mac users are used to waiting for pc programs to work on their system right ;)

wesintl
09-03-2007, 05:07 PM
see if it's better for you now Dave. I still have to edit 1 template but the rest should be good.

Powered by vBulletin® Version 3.6.8

art hog
09-04-2007, 01:41 AM
Im REMEMBERED:woot::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:Thanks Wes:bowdown::thumb::cheers:

Uncle Ben
09-04-2007, 07:34 AM
Im REMEMBERED:woot::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:Thanks Wes:bowdown::thumb::cheers:


Who are you again? :confused:;)

Red_Chili
09-04-2007, 09:28 AM
He's that misanthrope curmudgeon who lost his Prozac prescription over on the other aisle...



:lmao:

art hog
09-04-2007, 09:38 AM
Who are you again? :confused:;)


Who's asking?:lmao:

art hog
09-04-2007, 09:45 AM
He's that misanthrope curmudgeon who lost his Prozac prescription over on the other aisle...



:lmao:

I drove a 1971 Prozac in high school. It was my 2nd car. Damn that thing was fast. I scored sooooo many chicks with that car. I haven't thought about that beauty in years. Not sence my head got all fogged up with land cruisers and this 4X4 thing. May be I can find one on e-bay.:thumb:

wesintl
09-04-2007, 04:01 PM
I'm guessing it remembers arthog and not "the 55 guy"....:blah:

the 55 guy
09-04-2007, 04:06 PM
Don't forget about me...

art hog
09-04-2007, 04:19 PM
Don't forget about me...

Go away kid , You bother me.


Ya, It remembered the 55 guy birthday and not the art hog one:confused:

wesintl
09-04-2007, 04:35 PM
You didn't put in your bday when you signed up art hog.

you can go to user cp -> profile to add it if you want.