PDA

View Full Version : So Hulk...


subzali
03-31-2008, 03:28 PM
What would amuse you? A different IP? A different platform? A different web browser? Let me guess...OSX with Safari :rolleyes:

Uncle Ben
03-31-2008, 03:29 PM
What would amuse you? A different IP? A different platform? A different web browser? Let me guess...OSX with Safari :rolleyes:

A new Mattintosh? :rolleyes: :p:

Red_Chili
03-31-2008, 03:47 PM
He is not amused by my keeping it safe using older technology... sorry, I tried being an early adopter of NT4.0. Around SP6 it wasn't too bad.

Vista should be good around 2010 or so. :lmao:

nakman
03-31-2008, 03:58 PM
this should be fun... let the edits begin! :D

DaveInDenver
03-31-2008, 03:59 PM
What would amuse you? A different IP? A different platform? A different web browser? Let me guess...OSX with Safari :rolleyes:
Nope, he didn't like Safari or Firefox on OS X 10.5 on a iMac, either. Total snob, probably wants an Intel Mac, right?

Uncle Ben
03-31-2008, 04:06 PM
this should be fun... let the edits begin! :D

I was able to restrain myself so far but Nak you took the evil thought right outta my head! :lmao::lmao::lmao:

Red_Chili
03-31-2008, 04:14 PM
Yep, don't use those weak, weak minitruck diffs on a cruiser. Only a dummy would do that. No, get them outta there.

As said elsewhere, as a service to the ubiquitous victimized 80 user, we will take them off your hands gratis.

[Come to think of it, the only axle breakages I have seen around here lately are cruisers.. :confused: NO, I mean.... yeah, those minitruck axles under those cruisers are WEAK... yeah, that's it... ]

subzali
03-31-2008, 04:18 PM
And did we forget the reason that Rising Sun split off from the other 4x4 clubs in the Denver area?

Red_Chili
03-31-2008, 04:41 PM
Thread defilement?

That must've been ugly!

Uncle Ben
03-31-2008, 06:03 PM
Thread defilement?

That must've been ugly!

:p: :hill:

Rezarf
03-31-2008, 06:25 PM
:lmao:

Hulk
04-01-2008, 04:02 AM
Great thread. I is amused.
http://rustybrain.com/haha/seriousbidness.jpg

DaveInDenver
04-01-2008, 08:41 AM
The Internets are for work only. The Dave does not like all this dilly dallying around.

Uncle Ben
04-01-2008, 08:46 AM
Sir Ben of Uncle is very disappointed in this careless use of bandwidth!

http://i128.photobucket.com/albums/p180/metallica2k1/internet_serious_business.jpg

DaveInDenver
04-01-2008, 08:53 AM
I bet she thinks twice about downloading an Usher MP3 ever again.

RockRunner
04-01-2008, 09:37 AM
:p: :hill:

UB you have way to much time on your hands. :bowdown::lmao:

Uncle Ben
04-01-2008, 09:51 AM
UB you have way to much time on your hands. :bowdown::lmao:

Ohhh how I wish that was the case! I'm just slap happy from sitting on my butt too much for too long! Need to go wheeling soon! :thumb: