Rising Sun Member Forums

Rising Sun Member Forums (http://www.risingsun4x4club.org/forum2/index.php)
-   Trip and Event Reports (http://www.risingsun4x4club.org/forum2/forumdisplay.php?f=4)
-   -   sema (http://www.risingsun4x4club.org/forum2/showthread.php?t=2381)

nuclearlemon 11-02-2006 07:51 AM

sema
 
having a blast!!

that is all

Uncle Ben 11-02-2006 08:01 AM

Quote:

Originally Posted by nuclearlemon
having a blast!!

that is all


Thats great! Been to the chapel yet? :lmao: :lmao: :hill:

Groucho 11-02-2006 11:18 AM

Pictures!
 
Get us some pictures of the Toyota booth!:bowdown: :cheers: :beer:

And BTW, you have a death wobble. Not your car, you do. :lmao: :D :lmao: :D :lmao: :D

bh4rnnr 11-02-2006 11:29 AM

Be sure to stop by and say hello to Paul(tell him I said hi)... Scott Brady is there to.. Post up some pics will ya:rolleyes: Have fun:beer: :beer:

waggoner5 11-06-2006 04:04 PM

1 Attachment(s)
Monkey love

Romer 11-06-2006 06:11 PM

Looks like Ige spilled some beer while she was biting on Butch's nip :)

Rzeppa 11-06-2006 06:54 PM

LOL! No kidding!

Ige, did you have a chance to see Lance from Iron Pig?

nuclearlemon 11-06-2006 09:56 PM

damn...shoulda made butch go to vegas...what happens in vegas stays in vegas :D

didn't see lance...was he at sema or at pismo?

Romer 11-06-2006 09:59 PM

Quote:

Originally Posted by nuclearlemon
what happens in vegas stays in vegas :D

Sooo, your not going to tell us about your trip to Vegas:eek:

Uncle Ben 11-06-2006 10:24 PM

Quote:

Originally Posted by nuclearlemon
damn...shoulda made butch go to vegas...what happens in vegas stays in vegas :D

didn't see lance...was he at sema or at pismo?

Hmmmm.....if you don't tell then we will have to draw up our own conclusions. "Ige Root" sounds kinda iffy....kinda the same feel as "Frank Zappa." :lmao: :lmao: :hill:


All times are GMT -6. The time now is 05:41 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.