Rising Sun Member Forums  

Go Back   Rising Sun Member Forums > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 13 of 13
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: kybrad
Forum: General Chit Chat 09-12-2012, 09:09 PM
Replies: 42
Views: 878
Posted By kybrad
A couple other things that I need to look into,...

A couple other things that I need to look into, and maybe some of you guys and gals have some insight. Over the last year I have been trying to get back into going to church. I will be looking for a...
Forum: General Chit Chat 09-12-2012, 09:03 PM
Replies: 42
Views: 878
Posted By kybrad
Hmmm, not looking to be around a bunch of 17-21...

Hmmm, not looking to be around a bunch of 17-21 yr olds most of the year. I've been there, enjoyed the parties and hang overs. I'll stick to the Denver area. I can tell everyone on here loves where...
Forum: General Chit Chat 09-12-2012, 07:55 PM
Replies: 42
Views: 878
Posted By kybrad
hmmmm, tell me more of this place you call...

hmmmm, tell me more of this place you call Durango lol
Forum: General Chit Chat 09-12-2012, 11:06 AM
Replies: 42
Views: 878
Posted By kybrad
Great information guys! I really appreciate it. I...

Great information guys! I really appreciate it. I am writing all of this down and making notes on places to live, hang out, work and stay away from. Looks like everything loves their own little piece...
Forum: General Chit Chat 09-11-2012, 09:48 PM
Replies: 42
Views: 878
Posted By kybrad
I drive a lifted FJ, covered in stickers, dent...

I drive a lifted FJ, covered in stickers, dent and wrinkles in the driver doors and will jam to country music and fly my UK Basketball flag. I should fit right in :D
Forum: General Chit Chat 09-11-2012, 09:33 PM
Replies: 42
Views: 878
Posted By kybrad
I went to UK for a couple years and then...

I went to UK for a couple years and then graduated from NKU (Northern KY). WKU has the nicest campus in the state tho! I dated a chick who went there while I was at UK.

From what I have been...
Forum: General Chit Chat 09-11-2012, 09:31 PM
Replies: 56
Views: 1,988
Posted By kybrad
I finally joined today. Covered for the next 3...

I finally joined today. Covered for the next 3 years!

:pirate:
Forum: General Chit Chat 09-11-2012, 09:23 PM
Replies: 42
Views: 878
Posted By kybrad
Thanks for the heads up about montbello. Messin'...

Thanks for the heads up about montbello. Messin' with me already huh? lol :thefinger:

Some people from other forums have suggested Boulder as a good place for a young person. Good area?
Forum: General Chit Chat 09-11-2012, 08:53 PM
Replies: 42
Views: 878
Posted By kybrad
I've been looking at all the areas but really...

I've been looking at all the areas but really like Denver. Again, I need to come out and check it out, but thats the way I am leaning.



Where would you recommend and why?



That bad? I have a good...
Forum: General Chit Chat 09-11-2012, 04:43 PM
Replies: 42
Views: 878
Posted By kybrad
I am planning a trip now to come out and check...

I am planning a trip now to come out and check out the area. I'm trying to decide when the trip should be. I would like to do it sometime before the new year but don't obviously want to come out...
Forum: General Chit Chat 09-11-2012, 03:54 PM
Replies: 42
Views: 878
Posted By kybrad
Shut your mouth James! lol And yeah, who has the...

Shut your mouth James! lol

And yeah, who has the bestest and most awesomest hottest wings in the area? I'm a wing guy :beer::beer::beer::beer:

As far as time off, I think I'm going to move out...
Forum: General Chit Chat 09-11-2012, 11:26 AM
Replies: 42
Views: 878
Posted By kybrad
I wasn't actually referring to the "coast" lol...

I wasn't actually referring to the "coast" lol More of out west. I live in KY but consider this the east coast lol

Anyway, after doing some research it looks like the option of renting a house might...
Forum: General Chit Chat 09-11-2012, 10:48 AM
Replies: 42
Views: 878
Posted By kybrad
Cool Thinking about moving to CO

Sent over here from the BlueRoom and was told to post up here. Happy to be on here and meet some new people. I've ran my own 4x4 club (Jeep and Toyotas) out here in KY for the last 5 years so finding...
Showing results 1 to 13 of 13

 

All times are GMT -6. The time now is 09:07 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.